Vandaag Stoke City - Fulham live-verslaggeving

Terugkijkend op mijn stats van de afgelopen weken en willen over het algemeen het verbeteren van de Premier League blijkt hoe moeilijker te voorspellen. Dat gezegd hebbende denk ik dat de meeste van mijn Premier League weddenschappen deze week zal zijn bij een lagere odds en beter beheersbaar cijfers als dit is de competitie deze week waar ik wil om winst te maken. Als het gaat om het voorspellen van wie zal winnen ik krijg je meestal wel meest rechtse, maar wanneer u probeert om waarde toe in de weddenschappen dat is wanneer het moeilijk wordt. Ik zal zeggen feiten in games en hopen dat u een goede prijs ook te vinden.

Stoke City vs Fulham
Stoke zijn in goede vorm thuis alleen toe te geven een doel in hun 5 spellen thuis. Fulham zal zonder middelste half Hangeland na een rode tegen Sunderland. Stoke hebben opgepikt veel trekt dit seizoen met 7 in 12 wedstrijden, terwijl Fulham hebben gezien trekt in 4 van de laatste 6 wedstrijden. Ik denk dat dit een laag scorende spel, maar er is geen waarde in die bet. Ik denk dat als een team gaan om het te stelen, zal het de thuisploeg zijn.
Ranking: 5

on Saturday, November 24, 2012



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Vacoy Blog All Rights Reserved
DISCLAIMER: The author and this site waive responsibility to any copyright infringement that may occur since this does not host or produce any of the videos or streams.
They are made available through embedded links of videos and live streams publicly available on popular video hosting or live streaming websites.
NO COPYRIGHT INTENDED - "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976