Hari ini Malaysia - Singapura Langsung Liputan

Persediaan untuk kedua-dua pasukan telah sekali berbeza. Mari kita mulakan memberitahu di mana Malaysia pada masa ini, dan apa sejarah mereka mempunyai.

AFF terakhir Piala Suzuki telah diadakan pada tahun 2010 di Indonesia dan Vietnam, dan kejohanan yang tidak bermula dengan baik pada semua untuk Harimau Malaya, sebagai pasukan kebangsaan dipanggil. Mereka telah benar-benar bashed oleh Indonesia, tewas 5-1. Selepas itu mereka berpaling ia semua sekitar dan pergi untuk memenangi kejohanan keseluruhan, menewaskan Indonesia pada perlawanan akhir. Sejak itu, sokongan untuk pasukan kebangsaan telah didarab sekurang-kurangnya dan mereka merasakan bahawa mereka adalah lebih baik berbanding sebelum ini. Sekumpulan besar dijangka untuk permainan ini, kerana ia akan dimainkan dalam modal Malaysia, Kuala Lumpur.

Jurulatih, Rajagopal, telah dikritik sangat bulan lepas kerana keputusan buruk pasukan itu, tetapi peminat mempercayai beliau untuk melaksanakan apabila ia adalah serius. Mereka bagaimanapun betul bahawa permainan warmup tidak baik. 1-1 menentang Hong Kong, 1-1 menentang Bangladesh dan 2-0 kekalahan jauh di Thailand. Safee Sali dan Norshahrul Idlan Talaha mana bintang kejayaan 2010 tetapi mereka telah tidak dekat kepada prestasi yang baru-baru ini. Malaysia di sini sebagai juara bertahan tetapi saya tidak fikir mereka akan berasa cara itu, kecuali penyokong berdiri di belakang mereka.

Sebaliknya, Singapura datang ke sini dengan senario yang bertentangan. Mereka telah memenangi gelaran kejohanan ini 3 kali dan matlamat untuk 4 mereka. Tiada pasukan yang pernah memenangi 4 gelaran dalam kejohanan ini. Mereka telah melakukan buruk dua kejohanan berturut-turut walaupun begitu semangat mungkin tidak begitu tinggi. Sebaliknya, mereka masuk sebagai tertindas dan akan bermain tanpa tekanan. Terutamanya terhadap Malaysia di Kuala Lumpur tiada siapa yang akan mengharapkan mereka untuk menjadi pasukan menolak.

Lions Singapura telah menunjukkan mereka tidak begitu baik kerana mereka, mereka hilang ke Filipina, pasukan mereka tidak mempunyai masalah dengan dalam sejarah, dan juga hilang ke Hong Kong. Mereka sebenarnya telah memainkan Malaysia empat kali dalam tempoh dua tahun lepas dan memenangi 5-3 di rumah tetapi kedua-dua permainan jauh telah kekalahan, kecuali seri 2-2 pada tahun 2009.

Saya fikir kelebihan rumah akan lakukan dengan baik untuk Malaysia di sini. Kita boleh menjangkakan hampir 100,000 penyokong yang hadir yang akan bersorak untuk pasukan mereka. Juga negara-negara tuan rumah cenderung untuk melakukan sangat baik dalam Piala AFF. Saya paling semua mengharapkan sekurang-kurangnya tiga gol walaupun, saya fikir Singapura akan skor serta. Tidak ada kedua-dua pasukan untuk kemungkinan Perincian begitu lebih akan lakukan, saya menjangkakan 3-1 atau 2-1 sini. Jadi, rumah menang dan lebih 2.5 matlamat.
Ranking: 5

on Sunday, November 25, 2012



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Vacoy Blog All Rights Reserved
DISCLAIMER: The author and this site waive responsibility to any copyright infringement that may occur since this does not host or produce any of the videos or streams.
They are made available through embedded links of videos and live streams publicly available on popular video hosting or live streaming websites.
NO COPYRIGHT INTENDED - "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976