Vandaag Swansea City - Liverpool live-verslaggeving

Alle deskundigen zeggen in hun blogs of websites "niet je eigen team back" maar ik denk dat je moet altijd of bijna altijd uw favoriete team in tips zijn omdat je van de club zo veel dat je kunt kritisch alleen kijken naar hen, zoals een ouder opmerkingen over die inherent zijn hun kind persoonlijkheidskenmerken.

Heb geduld met mij, mijn tips voor Liverpool dit seizoen hebben een 75% kans op succes tot nu toe (3/4) in de competitie toch. In deze tip ben ik in eerste instantie en dan zien de realiteit van het spel, Rodgers, messianical thuiskomen naar Swansea verward, beide teams de bal veel en niet kunnen verdedigen, teams gelijk aan elkaar uit door het passeren van respect voor hun overlijden. ha ha.

Ik ben een beetje cynisch Ik moet toegeven dat en zien dit spel als een keerpunt in de Rodgers ambtstermijn. Liverpool laat een voorsprong slip tegen Young Boys, dat elk seizoen voetbal watcher kon zien aankomen. Zijn zijde bleef gaan omwille van overlijden, toen ze in plaats daarvan nodig is om achterover te leunen en te verdedigen en correct doen de lelijke dingen, wanneer kunnen vervuilen, de lijnen te wissen, om de snelle vleugelspeler te spelen, alle basis defensieve dingen met slechts 5 minuten over! In plaats daarvan meer dan eloboration en het ontbreken van duidelijke tactische instructie van de manager heeft geresulteerd in een gemakkelijk te voorkomen resultaat, diep adem ..

Dus, Rodgers tonen Liverpool verlopen? Misschien niet in dit spel. Laundrup aan de kant hebben verbeterd na een goede start en de een wobble en de 2-1 overwinning op Newcastle zal het vertrouwen van een resultaat hier te verhogen. Het team doet niet beter of slechter tot nu toe dan toen Rodgers de leiding had en misschien de werkelijke waarde van Laundrup zal worden gezien volgend seizoen in ieder geval zijn ze een gevaarlijke kant en in staat van ten minste een doel hier tot een minimum beperkt gelijkspel veilig te stellen denk ik.

Een laatste opmerking: Ik wens Benitez zou komen en weer terug te begeleiden Liverpool met deze middelen tot zijn beschikking! Het team heeft achteruit gegaan sinds en ik verwelkomde zijn benoeming bij Chelsea, hij is niet dom is, dit is een etalage als hij het goed doet na een vreemde periode bij Inter Milaan en lange pauze. Ik houd hoop van een reünie.
Ranking: 5

on Sunday, November 25, 2012



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Vacoy Blog All Rights Reserved
DISCLAIMER: The author and this site waive responsibility to any copyright infringement that may occur since this does not host or produce any of the videos or streams.
They are made available through embedded links of videos and live streams publicly available on popular video hosting or live streaming websites.
NO COPYRIGHT INTENDED - "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976