Vandaag Chelsea - Manchester City live-verslaggeving

Terugkijkend op mijn stats van de afgelopen weken en willen over het algemeen het verbeteren van de Premier League blijkt hoe moeilijker te voorspellen. Dat gezegd hebbende denk ik dat de meeste van mijn Premier League weddenschappen deze week zal zijn bij een lagere odds en beter beheersbaar cijfers als dit is de competitie deze week waar ik wil om winst te maken. Als het gaat om het voorspellen van wie zal winnen ik krijg je meestal wel meest rechtse, maar wanneer u probeert om waarde toe in de weddenschappen dat is wanneer het moeilijk wordt. Ik zal zeggen feiten in games en hopen dat u een goede prijs ook te vinden.

Chelsea vs Manchester City.
Chelsea werden gemakkelijk verslagen tegen Juventus midweek terwijl Stad werden gehouden om een ​​gelijkspel thuis tegen Real Madrid. Manchester City gaan ook zonder Skipper Vincent Kompany die uit hinkte van het spel midweek. Dat gezegd hebbende zie ik Chelsea het vinden van de netto-hier en Manchester City zelden niet het net te vinden met de kwaliteit die ze hebben vooraf. Ik neem aan Chelsea omdat ik altijd een back-een nieuwe manager. Het is over het algemeen een regel om niet inzetten tegen de nieuwe manager.

Chelsea is op dit moment in de 3e plaats van de competitie met 24 punten uit 12 wedstrijden, hebben ze won 7, getekend 3 en verloor 2 wedstrijden. Ze hebben net een overwinning kreeg, gevolgd door 2 trekt, 2 verliest in hun laatste 5 wedstrijden.
Manchester City leidt van de competitie met 28 punten uit 12 wedstrijden en ze zijn nog steeds ongeslagen, 8 overwinningen en 4 draws. Ze hebben gewonnen 4, een lijndikte van 1 in hun laatste 5 wedstrijden. Met een 1-1 gelijkspel tegen Real Madrid thuis, zijn ze knock-out van de Champions League in de groepsfase weer voor het tweede jaar op rij.
Chelsea heeft niet gewonnen in 2 competitiewedstrijden thuis na een nederlaag 2 tot 3 tegen Manchester United en trok 1-1 met Liverpool. Terwijl Man City uitwedstrijden zijn in goede vorm en ze zijn tot nu toe ongeslagen, maar Chelsea FC is geen gemakkelijke ploeg te hanteren, kan Manchester City krijgt slechts 1 punt.
Laatste 5 Chelsea's games hebben gezien een gemiddelde van 3,6 doelpunten per wedstrijd, terwijl Stad heeft als doel een gemiddelde van 2,4. De Under is geselecteerd!
Ranking: 5

on Sunday, November 25, 2012



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Vacoy Blog All Rights Reserved
DISCLAIMER: The author and this site waive responsibility to any copyright infringement that may occur since this does not host or produce any of the videos or streams.
They are made available through embedded links of videos and live streams publicly available on popular video hosting or live streaming websites.
NO COPYRIGHT INTENDED - "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976